pirmdiena, 2011. gada 28. marts

Omes šūtas rotaļļietas



Klāviņa omei iepaticies mazajam šūt rotaļļietas, kāpēc es par to rakstu? Jūtos idejas un iniciatīvas autors :))
Viss aizsākās ar rakstiņu Mans Mazais par "Mammas rokas", kur Laine rāda kā šūt čūskiņu. Rādīju mammai un saku, ka Klāviņam ļoti patiku krāsaina čūskiņa. Mammas saka, ka viņa taču tādu nemācēšot un tā vārds pa vārdam un jau pēc pāris nedēļām mamma man pa telefonu stāsta kā viņa meklējusi audumus čūskiņas šūšanai. Tā nu tapa 1. meistardarbs :) Koka ripiņas ir no vecajiem PSRS laiku skaitīkļiem, ome noslīpējusi...


Nākamais sekoja, kad aizvedu mammu Jelagavā uz Kathe Kurse veikaliņu (LV - DE kopražojums), viss tiek ražots Vācijas pircējiem, bet nu jau arī Jelgava tikusi pie veikaliņa, kurā man ļoti patīk iegriezties kaut vai lai papriecētu acis. Tur mamma ieraudzīja pavisam vienkāršu plakanu grabulīti.

Nākamajā ciemošanās reizē Klāviņš tika pie sava plakanā grabulīša :)) Viņam tas ir ļoti mīļš jau no pirmās dienas, tā bija pirmā manta kurai viņš pievērsa uzmanību, tagad kaķis sēž blakus gultiņā un mazais pirms iemigšanas vienmēr ar viņu aprunājas!

Un visbeidzot ome nevarēja pārdzīvot mazā punča sāpes un uzšuva termoforu pīlīti - pildītu ar griķiem. Ielieku to mikrenē uz 15 dec. un griķi silti, smaržīgi un var sildīt punci. Noder arī man kad veidojas piena sastrēgumi, ļoti labi palīdz...
Viena maliņa aizšujama ar roku, lai varētu nomainīt griķus vai izmazgāt pīlīti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru