trešdiena, 2011. gada 16. marts

Pleds

Esot mājās ar mazo, arī es esmu sākusi atcerēties kā tas ir šūt, adīt, tamborēt. Skolas laikā man mājturība bija priekšmets Nr.1 un 10niekus tā vien plenīju, bet nu gan labu laiku viss bija atlikts malā. Laikam vajadzīgi iedvesmotāji un arī krīze dara savu :))
Esmu iesākusi plediņu Mazulim, tā kā esmu nepacietīga, kad mazais nevar iemigt un grib, lai pasēž viņam blakus, tā vienkārši nosēdēt nevaru, tad nu nolēmu ķerties pie sava lielā tamborētā projketa. Šobrīd mums ļoti mīļš ir Kikii darinātais raudzību plediņš, bet tas ir pārāk smuks un labs, lai vazātu līdzi ratos. Tāpēc nolēmu siltākai sezonai uztapināt ratu plediņu, tas vienmēr dzīvos ratos.



Izmantoju vilnas dziju (nopērkama Jelgavas tirgū, ražota LV), 3mm adata, shēma pati vienkāršākā, kā parasti iedvesma smelta pie Kikii.

1 komentārs: