trešdiena, 2011. gada 16. marts

Patiesība par mani


Draudzene un rekordātra adītāja :)) Kikii no bloga Kikii hobiji nodeva man stafetes kociņu.

1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?
Kad vismaz 5 reizes ir pārlikts modinātājs, tad domāju, ka beizot ir jākāpj ārā no gultas (kad strādāju). Bet tagad domāju varbūt tomēr Klāviņš grib vēl mazliet pačučēt un pēc tam ņamāt.

2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?
Briesmīgi, bet vizuālais tēls...

3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdz uz neapdzīvotu salu?
Vienmēr esmu domājusi, ko es atbildētu, ja man kāds uzdotu šo jautājumu, bet tā arī neesmu izdomājusi.

4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?
Sviesta cepums

5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?
Mamma

6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?
vai.... kas to zin! Vakar pēc ilgiem laikiem UgunsGrēka kārtējo sēriju :D

7. Pēdējā grāmata, ko tu izlasīji?
Opā... Grāmatas nu jau kādu laiku esmu iemainījusi pret Mans Mazais :))

Stafeti nododu tālāk rotu lādes pildītājai Jojai no Skaistas rotas un ne tikai...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru